شستشوی رادیاتور آب 206 و رادیاتور بخاری

شستشوی رادیاتور آب 206 و رادیاتور بخاری

شستشوی رادیاتور آب 206 و رادیاتور بخاری

برای برطرف کردن بالا رفتن دمای آب 206 و گرم نکردن بخاری 206 باید شستشوی رادیاتور آب 206 شستشوی رادیاتور بخاری 206 با دستگاه  انجام بشود. اگر هنگام کولر گرفتن دمای آب پژو 206 و یا 207 شما هم بالا میرود و یا بخاری خودروی 206 گرم نمیکند احتمال وجود رسوب در کانال های رادیاتور وجود دارد.

گرفتگی کانال های رادیاتور باعث اختلال در سیستم خنک کننده ی موتور میشود که در نتیجه به موتور سیب وارد میشود.

چرا نیاز است که شستشوی رادیاتور 206 را انجام دهیم؟

شستشوی رادیاتور آب 206 و رادیاتور بخاری

شستشوی رادیاتور آب 206 و رادیاتور بخاری

در خودروی پژو 206 دمای آب رادیاتور به 98 درجه ی سانتی گراد میرسد که این مقدار دمای آب در خودروهای دیگر پایین تر است. رادیاتور آب و رادیاتور بخاری دارای کانال های باریکی هستند که آب رادیاتور از آنها رد میشود. هرگونه گرفتگی در این کانال ها باعث تداخل در سیستم خنک سازی موتور خودرو میشود که اگر موتور خودرو به اندازه ی کافی خنک نشود باعث آسیب رسیدن به موتور خودرو میشود.

دلیل گرم نکردن بخاری 206

گرفتگی کانال های رادیاتور آب و رادیاتور بخاری باعث کند شدن چرخش آب میشود و آب گرم قبل از ورود به رادیاتور بخاری سرد میشود و یا حتی آب رادیاتور داخل رادیتور بخاری نمیچرخد.

برای حل مشکل گرم نکردن بخاری 207 و 206 نیاز به خرید رادیاتور نو نیست و با شستشو با دستگاه رادیاتور باز خواهد شد.

نحوه ی شستشوی رادیاتور آب 206 و شستشوی رادیاتور بخاری 206

در شستشوی رادیاتور آب 206 و شستشوی رادیاتور بخاری 206 شلنگ های رادیاتور از موتور باز میشود و مستقیما به دستگاه رادیاتور شور متصل میشود. این دستگاه قادر است که تمامی رسوب های موجود در رادیاتور بخار یو یا رادیاتور موتور را بدون نیاز به باز کردن رادیاتور را انجام دهد.

شستشوی رادیاتور 206 باید حتما با دستگاه انجام شود. شستشوی رادیاتور با جوهر نمک ، شستشوی رادیاتور با سرکه و حتی نوشابه هم در مواردی دیده شده که احتما صدمه دیدن به رادیاتور را افزایش میدهد. رادیاتور شور باید با دستگاه انجام شود و مموادی که در تعمیرگاه شاگرد شوفر استفاده میشود مواد مخصوص شستشوی رادیاتور خودرو است که هیچ صدمه ای به هیچ قطعه ای از خودرو وارد نمیکند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس جهت پذیرش در تعمیرگاه