تنظیم موتور دوو سیلو | تنظیم co و hc

تنظیم موتور دوو سیلو | تنظیم موتور ماتیز | ریسر | تنظیم co و hc

تنظیم موتور دوو

با مراجعه به معاینه فنی حتما به مشکل تنظیم موتور دوو بر خورده اید.

در معاینه فنی گاز های co و hc جز پارامترهای تنظیمی خودرو هستند.

تنظیم این گازها با تنظیم موتور پنج گاز باید تنظیم شوند.

خودروی ساخت شرکت دوو از جمله ریسر ، ماتیز و ریسر هم از این قاعده مستثنی نیستند.

برای تنظیم موتور خودروهای دوو باید اول با سیستم سوخت رسانی این خودرو آشنا شویم.

این خودرو دارای یک کنترل یونیت برای کنترل سوخت و هوا دارد.

سیستم جرقه مانند خودروهای کاربراتور بوسیله ی آوانس و ریتارد تنظیم میشود.

اما سیستم خودروهای دوو نیمه انژکتور هستند.

یعنی هم نیاز به تنظیم جرقه دارند و هم باید به دستگاه متصل بشوند.

سیستم آب بندی سوپاپ ها فیلر هست و قابل تنظیم است.

معاینه فنی دوو

در مراکز معاینه فنی با توجه به سامانه ی یکپارچه ی سیمفا حدود مجازی برای خودروهای دوو در نظر گرفته شده است.

پارامتر در نظر گرفته شده برای معاینه فنی این خودرو co کمتر از عدد 2 و گاز hc کمتر از 250 باشد.

برای تنظیم گاز های خروجی خودروهای دوو نیاز به دستگاه چهار گاز است.

دستگاه چهار گاز به اگزوز خودرو وصل شده، و میزان پاشش بنزین و جرقه را به کمک دستگاه تنظیم میکنیم.

تنظیم کردن این خودرو برای معاینه فنی بدون چهار گاز امکان پذیر نیست.

بدون دستگاه چهار گاز تنظیم موتور کاملا تخمینی بوده و احتمال رد شدن در معاینه فنی بسیار است.

برای تنظیم موتور

برای تنظیم گاز های آلاینده ی خودرو به کمک دستگاه چهار گاز به آدرس زیر مراجعه کنید.

تنظیم موتور دوو با دستگاه چهار گاز دقیق ترین تنظیم موتور است.

اولین مرکز تست چهار گاز با دستگاه کالیبره و پیشرفته کره ای

انجاکه کلیه خدمات خودرو

تنظیم co و hc

نیاز به کمک داری؟ تعمیرگاه شاگرد شوفر در خدمت شماست

مرادزاده 09124251950

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس جهت پذیرش در تعمیرگاه