فرق واشرسرسیلندر استاندارد و سوراخ دار

واشر سرسیلندر رنو

وقتی خودروی شما واشر سرسیلندر میسوزاند، برای از بین بردن تاب سرسیلندر که ناشی از گرمای بیش از حد موتور ( دلیل آن سوختن واشر سر سیلندر) است باید تراشکاری برود. اگر تاب کم باشد واشر سرسیلندر نازک را انتخاب میکند اگر تاب بیشتر بود و تراش بیشتری خواست واشر سرسیلندر ۲ سوراخ و همینطور تا واشر سرسیلندر ۴ سوراخ و یا به اصطلاح تعمیر آخر را انتخاب میکند. هر چقدر سرسیلندر تراش بخورد و واشر کلفت تری انتخاب شود، سرسیلندر زودتر خراب میشود چون به اندازه کافی خنک نمیشود و مجرا های آن بر اثر تراش باریک تر میشود. اگر سر سیلندر دیگر قابل تراشیدن نبود و یا به اصطلاح جای تراش نداشت باید سرسیلندر تعویض شود و این بار واشر استاندارد (این بار بدون سوراخ) انتخاب میشود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *